Makita ELM3300

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Makita ELM3300 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

mediafreak 11-05-2010
Geschreven voor: Makita ELM3300

Degelijk apparaat, maakt heel weinig geluid. Enig minpuntje vind ik de hoogteafstelling, (20-40-55 mm), daarvoor moet je alle vier de wielen eraf draaien en hoger of lager er weer op schroeven. Het wisselen gaat vrij snel, maar een beetje onhandig. Verder een prima apparaat voor weinig geld.

frans1971 01-03-2010
Geschreven voor: Makita ELM3300

Super machine voor een nog betere prijs. Zelfs heb ik er al 2 jaren plezier van.
Echt een aanrader. Lichtgewicht en veel power. Makita maakt dus ook goede ti=uinartikelen.

shotputty 09-07-2009
Geschreven voor: Makita ELM3300

Ik heb deze grasmaaier gekocht bij toolnation naar aanleiding van de reviews en het feit dat ik een electrische grasmaaier zocht.
Voor ons grasveldje van 40m2 doet hij zijn werk uitstekend. Het geluid is lekker stil, haast aangenaam. In elkaar zetten ging vlot en hij ziet er best leuk uit.
Enig minpuntje is dat de bak vrij snel vol zit met gras. 3 x legen voor mij op 40m2.
Verder is de prijs van €78,- eigenlijk bespottelijk goedkoop. Ik wilde in eerste instantie voor een bekend merk gaan zoals Bosch maar waarom eigenlijk, bekend lijkt veilig, maar onbekend is soms net zo goed, zo niet beter.
Ik vind hem licht hanteerbaar. Verder is ie vrij robuust qua materiaal dus ben benieuwd hoe lang hij meegaat, ik verwacht toch minstens 5 jaar, hopelijk 10 ;-)

grotetokkie 04-09-2008
Geschreven voor: Makita ELM3300

Maait prima, maar toch niet helemaal wat ik er van had verwacht. De maaihoogte is te verstellen doordat de wielen op drie hoogtes kunnen worden geplaatst. De laagste stand is echt te laag, de middelste stand in mijn beleving ook en de hoogste stand is net te hoog. Er zijn machines waarbij dit beter geregeld is. Daarnaast valt de dubbele veiligheidsschakeling bij mij niet helemaal naar behoren. Ten slotte is bij het ontwerp van de machine niet helemaal rekening gehouden met het feit dat je de machine ook wel eens moet schoonmaken, veel kleine hoekjes en gaatjes. Het klinkt allemaal wel heel negatief, maar hij maait verder prima en kost ook niet veel.

rudolf2 26-08-2008
Geschreven voor: Makita ELM3300

Werkt goed, maakt weinig lawaai en is ook nog eens net geprijsd. Gezien mijn ervaringen met Makita zou de duurzaamheid ook goed moeten zijn

Daane 17-07-2008
Geschreven voor: Makita ELM3300

Het geluid wat de makita maakt is niet storend en verraste me positief. Ik had het harder verwacht. Het gras was wat nat waardoor het gras niet goed in de bak werd opgevangen en op de grond terecht kwam. Dat ligt denk ik dus meer aan mijzelf dan aan het apparaat.

J. Wandelaar 14-06-2008
Geschreven voor: Makita ELM3300

Wat een geweldig apparaat. Hiervoor had ik een veel duurdere Wolf Garten maar deze Makita doet het stukken sneller en beter en maakt ook een stuk minder herrie.....en dat is echt een genot.
Deze machine kan ik iedereen aanbevelen. Voor mij gewoon een topper voor weinig geld!

Jan.

J. Hollebrandse 23-05-2007
Geschreven voor: Makita ELM3300

De Makita ELM 3300 is een handige maaier en makkelijk schoon te maken met een goed maai reseltaat ook in te hoog gras.
Goede zuigresultaten, dus niet meer naharken.
En verder een degelijke afwerking.
Een aanrader.

Vosko 01-05-2007
Geschreven voor: Makita ELM3300

Mooi apparaat, die niet alleen goed maait, maar ook nog eens een geringe hoeveelheid geluid produceert en goed het gras opvangt Bovendien is het een apparaat die de ogen streelt, en dat is iets wat niet veel maaiers hebben. Mijn weiland achter het huis werd ineens het mooiste gazonnetje van de straat.
Makita, het merk alleen zegt eigenlijk al genoeg. Kopen!